sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Aakkoshaaste: Y niin kuin China Glaze - Your Present Required

Ranskista pitkästä aikaa!



Kynsillä:

Essie - Blanc (valkoinen)
L'oréal - Rose Paradis (vaaleanpunainen)
China Glaze - Your Present Required (glitter, saatu)




Näiden kanssa oli kauhea kuvausongelma ja mietin eka julkaisenko ollenkaan, kun en saanut hyviä kuvia. Lainatakseni erään neidon sanontaa, nää kynnet näyttää kuvissa jotenkin ryönäisiltä, eikä yhtä raikkailta ja siisteiltä niinku livenä. 

Pohjalle tuli mun yksi luottoranskislakka, eli L'oréalin Rose Paradis. En tiedä onko tää muuttunut jotnekin paksummaksi, kun tätä on semmoinen puoli pulloa enää jäljellä, mutta ei enää levity yhtä smoothisti kuin aiemmin. Silti tykkään tästä kovasti ja kun tää tyhjenee, niin saan tästä leveän siveltimen Essie-pulloon, niissä on nimittäin hyvin samantyylinen tää suti. :)

Essien Blanc vetelee jo viimeisiään tämäkin, mutta mulla on onneksi useampi pullo tätä varastossa. Tein tällä vinosti ranskalaiset kärjet. Kyllä tämä on paras valkoinen cremelakka, mihin olen törmännyt, mutta ei tokikaan täydellinen. Mä ainakin uskon vahvasti, että täydellistä cremelakkaa tuskin mikään merkki koskaan pystyy toteuttamaan, on se vissiin sen verran iso haaste. :)

Glitteriksi valikoitui sitten ChG:n uuden joulukokoelman Your Present Required. Lakassa on ainakin violettia, kupari-oranssia, sinistä ja valkoista ja lakka ei sisällä ollenkaan tikkuglittereitä, joten tää saattaa olla useiden mieleen siksikin. :) Mä tykkään näistä ChG:n jouluglittereistä aina kovin ja tääkin on väriyhdistelmältään kyllä sellainen, että ei huuda joulua ollenkaan, eli voi käyttää kyllä ympäri vuoden.

Tällaista tänään, ootteko haksahtaneet ChG:n vuosittaisiin jouluglittereihin ja mitä tykkäätte näistä tämänpäiväisistä kynsistä? :)

Pssst. Sonnela löytyy nyt myös Askista! Koitan vastailla kysymyksiin mahdollisimman nopeasti siellä, joten jos on akuutteja juttuja, niin kannattaa ehdottomasti hyödyntää tuota palvelua. :) Ja toki ihan mitä vaan muutakin saa kysyä, kunhan ootte asiallisia. ;D Jatkossa blogin sivupalkista tuosta oikealta löytyy linkki Askiin ja myöskin kysymyslaatikko, joten niitä voitte hyödyntää.

24 kommenttia:

  1. ihanat kynnet :) mä voitin ton China Glazen arvonnasta, mutta vielä on kokeilematta ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :) Oi, sulla oli sit tuuria, koska tää on vallan ihana glitter.

      Poista
  2. Aivan ihanat kynnet! Suosittelen sullekin testiin sitä Gina Tricotin uutta valkoista (nimeltään omaperäisesti White), se on paras valkea mitä olen kokeillut (ja olen testannut ainakin 8). Rakastuin siihen heti ensi lakkauksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Täytyypä katsastaa tuo GT, kiitos vinkistä!

      Poista
  3. Rankis pikku-twistillä toimii aina, nää on mulle kovasti mieluisat! Mä en ole tänän vuonna haksahtanut China Glazen jouluglittereihin lainkaan (- Elfin' Around löytyy sen sijaan kyllä), mutta jos jokin niin eniten olisi kiinnostanut juuri tämä YPR. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäilet! Se Elfin' vaikutti kans pätevältä lakalta. :)

      Poista
  4. voi kökkö, ja mä kun olin jo päättänyt, etten tarvi mitään noista Chinan joulukokoelman lakoista.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, joudut selkeästi kääntämään päätäs! ;) Tää YPR on ihana lakka ja kiva, että sopii väreiltään muuhunki ku jouluun.

      Poista
  5. Ei mitään vikaa kuvissa, nätit kynnet. Rennompi ote ja kiipeävä linja, - kivaa! Terkut myös!

    VastaaPoista
  6. Ei yhtään ryönäiset vaan oikein nätit! =)

    VastaaPoista
  7. Ihanan näköset:)

    VastaaPoista
  8. Olen haksahtanut ChG:n jouluglittereihin, ja noista sun kynsistä tykkään kovasti. Tosin tuossa kuvassa Your Present Required näyttää eriväriseltä kuin mun kynsillä (on juuri tälläkin hetkellä mun kysillä). Ehkä johtuu mainitsemastasi kuvausongelmasta... Mutta on tosiaan monikäyttöinen glitter, ei pelkästään joulukäyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvinki olla joo siitä johtuen tai toki erilaisilla näytöillä ainakin värit näyttää aina vähän erilaisilta. :) Totta, tosi monikäyttöinen, en itse tuota jouluglitteriksi arvaisi edes, jos en tietäisi.

      Poista
  9. I tried to recreate this model, check it if you like :) http://kokietkauroda.blogspot.com/2014/01/kiedy-zapragneam-zakupic-lustro.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks for linking me back! :) Nice mani!

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)