maanantai 30. joulukuuta 2013

Päivän kynsikuva

Oon penkonut blogiani taaksepäin tässä viimepäivinä tehdessäni huomiselle vuoden yhteenkokoavaa postausta ja hokasin, että oon tehnnyt joskus tällaisen "Päivän kynsikuva"-tyyppisen postauksen. Kokeillaan jatkaa teemaa!

Kynsillä kolme kerrosta ja päällyslakka.



Kynsillä:

Essie - Leading Lady


+ Kaunis punainen jellypohjainen glitter
- Ohuella siveltimellä onnistuin saamaan lakat pahasti pitkin kynsinauhoja. Ohut ja valuva tapaus siis.
-/+ Ei ole kovin mahtava peittokyvyltään. Jotenkin melkein antaisin sen tälle anteeksi, koska tähän minusta toisaalta kuuluu sellainen pieni läpikuultavuus, joka toki valoa vasten katsellessa tai näin kuvatessa korostuu.

Hot or not? :)

14 kommenttia:

  1. Essien Toggle To The Top on vähän samanlainen ku tuo Leading Lady. Pohjalakka vaan on tummempi ja peittää tosi hyvin. Täydellinen pikkujoulu/joululakka mulle. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeh! Oon miettinykki niiden yhtäläisyyksiä. :)

      Poista
  2. Upea lakka, kivan jellymäinen, mutta silti melko peittävä.

    VastaaPoista
  3. itsellä sama lakka ja on peittänyt todella hyvin kolmella kerroksella verrattuna tuohon kuvaan. Tiedä sitten mistä johtuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todennäköisesti se on tuo lamppujen alla kuvaaminen ja mun kuvaustaidot, joista johtuen näyttää tuolta. :D

      Poista
  4. Siis täh...? Aivan erinäköinen ja oloinen kuin minun.... Omani on tummempi ja peittää kahdella kerroksella. Tosin omaan sen leveämmällä siveltimellä olevan version. Niin ostin omani ihan suomesta kaupasta.
    Ninnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä sitten vaikuttaisko leveä suti noin paljon levitykseen, ohuella sudilla ei oo niin helppoa saada tasaisia kerroksia. :/ Lakka on suunnilleen sitä tummuusastetta, mitä tuossa kuvassa kynnen keskiosa on, nuo reunat sai kirkkautta lampuista varmaan kun näyttää niin kirjavalta.

      Poista
    2. duh... kun katselen omia kynsiäni ( lakkasin toissapäivänä kyseisellä lakalla) väri on aika tavalla tummempi.
      Ninnu

      Poista
  5. To-del-la-kin HOT!
    Mulla ei ole Ruby Pumpsia, ja voinkin kuvitella sen olevan liian keltasävyinen meitsin ihoon, kun tämä on enemmänkin kuin täydellinen. Aiheutti tahattomia huokauksia ja tuijottelua kynsillä. Ja mulla muuten peitti kahdella kerroksella hyvin. Tosin mun kynnet on hieman lyhykäisemmät.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynsirajan tämä kyllä peitti yllättävän hyvin, mutta se jäi oudon rantuiseks, raidottui/levittyi epätasaisestii. Mulla kyllä muuten on aina ongelmia kynsirajan kanssa, on jotenkin supererottuvaa sorttia. ;D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)